Vorbe scrise în grabă

Hello people! A patra tentativă de a avea un blog a început astăzi. Citeam la un moment dat povești de viața care m-au inspirat, m-au făcut să realizez că orice persoană are mai mult de povestit decât ceea ce la prima vedere nu poate să povestească. Este miercuri, 24 septembrie. Tocmai sunt pe cale să mă îndrept către redacție și mă gândesc cum să-mi împart timpul. Într-o săptămână încep facultatea. Duminică mă duc la prima mea nuntă în calitate de fotograf unde recunosc că am emoții, dar trebuie să mă gândesc că o să fie bine. După o noapte furtunoasă și plină de fotografii, trecem la emisiunea Subiectul Zilei, prima săptămână când încep practic să o realizez. Nu am crezut vreodată că te poți atașa de un program și de o emisiune, care înainte nu era cine știe ce. Acum da, dar din pacate cursul vieții spune că trebuie să progresăm și să încercam să depășim orice barieră. Sau în teorie așa ar trebui.

Sunt multe de spus, dar timpul nu este tocmai în avantajul meu în acest moment. Sunt cu sacoul pe jumătate pus, cu un pantof în picioare. Am fugit la redacție! Continuăm data viitoare. Bye!

Leave a Reply

