Good bye weekend

Da, weekend-ul s-a terminat. Nici nu știu când a trecut. Înainte mă bucuram dacă ieșeam, la mine acela era weekend în adevăratul sens al cuvântului. Sincer acum aș numi weekend orice zi în care am timp de altceva în afară de facultate și redacție. E bine că există, altii nu-l au deloc. Peste două weekend-uri mă duc la București deci atunci chiar o să fie unul pe cinte. După toată vara petrecuta la redacție, benevol, merit și eu o mini vacanța departe de Craiova. Până atunci trebuie să trec de această saptămână în care vor lucra în fiecare zi, singură și de subiectele pe care le am de pregătit. Aaa și era să uit de întâlnirea pentru licență. După ce că viața nu pare deloc complicată, hai să o complicăm și mai rău cu o licență. E bine că mi-am ales tema și că totuși fac ce-mi place. Vreți să vă spun? Neaah. încă e secret, după ce scriu primele rânduri la ea o să spun despre ce mi-am ales licența.

Weekend drag, în cateva ore îți spun adio. Să știi că mi-a placut de tine, ai fost vesel, însorit, plimbăreț și dornic de shopping. Sper că până săptămâna viitoare să nu te schimbi, Adio!

large

Leave a Reply

