Lost in time

Hello again! După o săptămână furtunoasă revin cu o nouă postare pe blog. Da, a fost chinul de pe lume săptămâna aceasta. Povestea  între redacție și facultate s-a transformat de fapt într-un stres continuu numit  între redacție și acasă. Cam așa a arătat. Anyway i am still alive so it is good. Evit să scriu ce am făcut concret pentru că sincer habar nu am când, ce și cum am făcut. Și nu glumesc! În mare parte s-a întâmplat același lucru: work, work and sleep. Weekend-ul aceasta am ieșit. DA! A fost genial. După multe, multe zile în care nu am ieșit a venit și timpul să las comoditatea.. Cea mai frumoasă senzație ever este atunci când știi că nu ai nicio treabă și că te poți bucura de timpul petrecut alături de prieteni. Da, prietenii pentru mine sunt importanți și îi iubesc. Problema este cu timpul. Oricum în momente de acest gen îți vezi cu adevărat prietenii. Unii m-au părăsit, alții nu. Eu cred că o prietenie nu înseamnă în mod explicit să vorbești zilnic cu o persoană. Ar trebui să fie acel sentiment pe care-l ai atunci când vorbești sau te întâlnești cu cineva și anume să te simți bine. Așa că în acest weekend m-am decis să-mi petrec mai mult timp alături de ei. În afară de clasica goană după un local unde să poți să-ți bei un suc în liniște și pace am fost și în club. Uitasem cum este să te întorci acasă la trei dimineața. It is nice, verry nice. Săptâmâna viitoare voi reveni cu povești din București. Am făcut chiar și o rimă și mi-am găsit și titlul pentru postare. Până atunci, o să mai postez, sper. Astăzi a fost o zi superbă pentru poze, așa că am mers în Grădina Botanică să fac niște poze. Acesta este rezultatul, pentru mai multe fotografii puteți oricând să accesați pagina de facebook Andreea Dascălu Photography!

Grădina Botanică

Grădina Botanică Craiova, 2014 Copyright: Andreea Dascălu Photography

DSC_5125 DSC_5361

Leave a Reply

