Time is money. Or not?

DSC_3768

Timpul înseamnă de fapt mai mult decât bani. Timpul presupune efort, ambiție și capacitatea de a aplica anumite competențe. Important este cat timp alocam noi pentru fiecare. După cum puteți vedea, timpul meu liber se vede în funcție de postările de pe blog. Am încercat săptămâna trecută să scriu ceva de pe tabletă. Fail, nu am reușit. Înainte aveam două zile libere pe saptămână, numite weekend în care eram mai liberă, acum nici măcar acelea nu există. Într-un fel e ok, pentru ca fac ceva, dar nu fac mereu ceva pentru mine. Am încercat mereu să-i ajut pe alții, dar pe mine mai puțin. Este timpul să mai schimb ceva.

Până săptămâna viitoare trebuie să scriu 10 pagini în medie pentru lucrarea de licență, așa că good-bye my friends, it is time to change something. Acum două săptămâni am fost în București, a fost un adevărat concediu pentru mine, weekend-ul trecut a fost petrecerea de Halloween, weekend-ul aceasta m-am ocupat de treburi persoane. Weekend-ul viitor mă voi ocupa de licență și punct. Timpul ti-l faci tu și nimeni altcineva. Câteodată renunți la planurile inițiale pentru altceva. Se poate și așa, dar la un moment trebuie să-ți dai seama ce este prioritar.

Astăzi, vreau să mă relaxez, să ma uit la seriale și să fac ce vreau eu. Mâine poate fac altceva sau același lucru pentru că încă mai pot. By the way, poimâine apare The Newsroom, serialul american pentru jurnaliști, aștept sezonul trei de șase luni, deci orice ar fi îmi voi face timp pentru el.

Voi ce seriale urmăriți?

Aștept parerea voastră și recomandări în secțiunea de comentarii.

Leave a Reply

