On my mind

Mi-am închis laptopul cu speranța că o sa adorm la un moment dat. Se pare că nu funcționează. Am atâtea lucruri pe cap în ultimul timp încât nu pot sa mai adorm. Mă gândesc la viața mea, la cariera mea, la tot. Aș vrea sa ajung unde îmi doresc într-un final, dar cum? Oare este la un nivel prea ridicat ceea ce îmi doresc sau pare ireal pentru că încă nu am ajuns acolo. Sper sa fie a doua variantă. Vreau ceva diferit. Vreau să cred ca orice lucru care există pe acest pământ se poate realiza, dar există condiție: Numai dacă vrei atât de mult încat ești dispus să sacrifici o grămada de lucuri pentru a avea acel ceva. But for now, hold on and try to stay focus and think about you! Cred că este singurul sfat pe care mi-l pot da singură: trăiește în prezent, nu-ți face speranțe, dar luptă orice ar fi să ajungi printre cei mai buni!
Goood night all, sweet dreams!

Leave a Reply

