Life story

Există o zicală care spune că fiecare are o perioadă în care este rebel și crede că o să schimbe lumea. Există acele perioade ale vieții în care ne dorim să ajungem vedete peste noapte la Hollywood și că o să ne găsim un prince charming. În prezent nu s-a adeverit nimic, dar cine știe ce se întâmplă. Gumesc! M-am că am ales jurnalismul între timp pe care nu-l voi abandona, sau așa sper. Ce-i drept îmi place prea mult ca să pot să abandonez domeniul, dar încerc să devin din ce în ce mai bună. Gata, m-am decis. Mă voi focaliza de acum încolo pe bucațele spre o carieră normală, sănătoasă și ca la carte. Și sper să și reusesc acest lucru. Jurnalismul sună frumos în teorie, în practică e mai greu. Nu toată lumea este făcută pentru această carieră și asta se vede. Se vede chiar dacă nu vrei să accepți asta. Unele persoane ar trebui să înteleagă că teoria nu strică și că e o mare diferență între jurnalist și vedetă tv. E mai greu, ce-i drept de explicat pentru oamenii al căror scop este să ajungă Andreea Esca și care cred că ea doar stă acolo și cam atât. E ok, e super să crezi ca ajungi peste noapte jurnalist de succes și cu o audiență destul de mare. E frumos să visăm, mai greu cu realitatea, nu-i așa? Faptele, sau the facts sunt cele care contează și cele care ne ajută. Nu să visezi, să vorbești inutil sau să te crezi într-o viață paralelă. Lucrurile pe care le realizăm fac diferența aceasta între vis și realitate, teorie și practică. Vă spun sincer că nu există un secret, trebuie doar vointă și curaj. Curaj să încerci ceva nou, diferit și important. Televiziunea trebuie să devină o rutină placută, trebuie să staicu placere în redacție. Dacă nu faci un lucru cu pasiune atunci îl faci degeaba.

În acest weekend am revăzut pentru a doua oară serialul The Newsroom. Mi-ar plăcea să ma regăsesc acolo, să fac jurnalism de calitate, model american, jurnalism curat. Mai greu, dar era un exemplu prin care încercam să evidențiez diferența dintre vis și realitate. Complicat, dar nu chiar imposibil. Va urma și o recenzie pe care o voi face serialului în una dinttre postări, așa că stay tuned!

Când eram mică, piesele de mai jos mă motivau. Mă simteam cumva aparată. Simțeam că nu sunt singura persoană care trece prin toate aceste lucruri. Cred că mereu am avut în mine o dorință pentru a afla informații noi. Mereu mi-am dorit să schimb lumea, să fac ceva productiv ca toți să știe. Cred că după aproape 8 ani înțeleg alegerea mea. Înteleg că jurnalismul însemnă mult pentru mine, atât de mult încât nu voi renunța niciodată, iar atunci când voi simți că nimeni nu mă înțelege, voi încerca să trec peste. Pentru că pot și pentru că asta vreau să fac. Welcome to my life, do you like it?

Leave a Reply

