Poveste fără sfârșit!

A doua săptămână după anul nou. Iată că începe și sesiunea și serviciul și toate. Un început de an fericit plin cu multă treabă și teme. Vacanța de iarnă a fost pentru mine concediu de la serviciu, mai mult timp liber să ma ocup de licență. Și așa am ajuns eu de Crăciun să mă apuc de primul capitol.Trist! Ar spune prietenii mei care se rugau de mine să ies pe undeva și să ma relazez că totuși este vacanță. Nu am cum! Sau cel puțin așa îmi dictează creierul.

Îmi e do10882183_881195735238596_9018953025782603137_nr de acele momente de liniște, dar parcă nu aș mai putea să le retrăiesc acum. Cred că m-aș plictisi stând acasa zile în șir fără să fac nimic. Îmi place ceea ce mi-am ales.Dacă trec cu bine de ianuarie și februarie, cele două luni pline cu stresiune, sper să trec cu bine și anul III. Studiul de caz! Vis care sper să devină realitate. Orice are legătură cu televiziunea mă precupă, mă intrigă, îmi place să vorbesc. Oare așa trebuie? Cum reușește un jurnalist să diferențeze viata personală de viața profesională? Sau este de fapt una și aceiași?

Îmi amintesc cum înainte ieșeam zi de zi, cel puțin când eram mai mică. Ne jucam, ieșeam pe afară și nu exista nicio clipă în care să îmi imaginez cum ar fi viața mea acum. Nu degeaba se spune că niciodată nu ai cum să ști ce-ți rezervă viața. Vedeam oameni la televizor care făceau ceva, relatau ceva, nu-mi imaginam pentru o secundă că voi putea ajunge acolo într-o zi. Așa poate mâine-poimâine voi ajunge într-o redacție mare, să zicem din București.Să zicem asta că este mai aproape de realitate, CNN, BBC, poate în altă viață.

Să revenim în realitate și să sperăm că acel moment va fi curând. Nu cred că voi mai avea timp să postez în perioada următoare, dar cum am spus, niciodată nu se știe. Oare așa este?

Leave a Reply

