Breaking News: My life story!

large (3)

Au trecut câteva săptămâni bune de când n-am mai scris pe blog. Îmi era dor să fac asta, să scriu ceea ce simt, ceea ce trăiesc, cu gândul că cineva acolo mă ascultă și poate ma înțelege. În tot acest timp am stat și m-am gândit la viața mea și cum va arăta ea. În prezent este un haos total, de la faptul ca trebuie să mă apuc de lucrarea de licență ca lumea până la faptul că pasiunea mea pentru televiziune în scurt timp va rămâne pe baricade. Și dacă viața era roz pâna în acest moment, au apărut și probleme de sănătate care din păcate nu te ajută să gândești coerent și să te focusezi. Televiziunea pentru mine a fost mereu o provocare, o metoda prin care să-mi dovedesc că orice se poate dacă ai voință și răbdare.

Din păcate expresia cu momentul potrivit în locul potrivit se adeverește. Poate nu a fost bine acum sau poate că e ok ca experiență de viață, în mod clar ce a fost până acum nu a fost cum îmi imaginam eu o televiziune și cu toate aceste aspecte am supraviețuit, nu am renunțat nicio secundă. Erau clipe în care m-am gândit să abandonez tot, în care nu mă simțeam bine, momente în care toată lumea mă privea cu o ușoară aroganță și cu un dezinteres total. Am trecut acest test, nu cu brio, dar am reușit să ma calific în cea de-a doua etapă a vieții mele care se numește “totul de la zero”. Nu voi renunța niciodată la visul meu, dar am învățat o lecție importantă în tot acest timp: nimeni niciodată nu te va putea ajuta decât dacă tu te ajuți pe tine, să muncești mai mult, să nu mai tratezi viața cu superficialitate și niciodată să nu renunți.

Cheia succesului este să lupți pentru ceea ce vrei și când ajungi acolo să nu uiți niciodată de unde ai plecat. Este ca un joc de carți, cu cât câștigi mai mult cu atât dorința este mai mare și esecul este mai dureros.

Leave a Reply

