Save tonight PM&AM

Stare de după miezul nopții, atunci când vrei să adormi, dar efectiv nu poți. Totul începe cam așa: ma uit la un serial, se termină episodul, parcă m-aș mai uita la unul. Incep următorul episod, văd zece minute, decid să sting laptopul. Ma pun în pat. Bineînțeles, trebuie verificat telefonul. Ma joc, vorbesc pe Facebook. Tot nu îmi e somn, dar când aveam laptopul deschis îmi era. Totul e în capul meu. Si cam așa arată viața mea în ultimele zile. Plictisitoare, nu? Știu, am 21 de ani. Ar trebui să ies. O prietena mă întrebă dacă ies în seara asta. I-am zis că nu, apoi m-a intrebat de ce. Sincer cred că in loc sa găsesc motive să ies le găsesc pe cele care nu trebuie din categoria :n-am bani, n-am cu cine, n-am chef! Mda, trebuie sa incep să zic mai des DA! In ultimul timp am vazut mai multe filme decât am vazut in decembrie! Nu exagerez, mi-am făcut listă pe IMDB. Așa am ajuns, inchisă în casă pentru că e mai ușor să zici ca nu poți decât să încerci. 

Așadar, mâine(sper) sau dacă nu în curând, am să postez o nouă serie de povești, intulată : Jurnal de București. Da. Ați ghicit, am fost În București săptămâna trecută și am să fac un articol cu aventurile mele sub forma de jurnal.  Oricum închei aici că dacă mai stau sigur îmi trece tot somnul. Good bye and good night! See ya soon! 



Leave a Reply

