Revelație la pătrat!

large (1)Salutare! Nu am mai scris de mult timp pe blog. Știu! Am promis că încerc măcar o dată pe săptămână! Se pare că  mereu găsesc motive de ce nu și rareori inspirație să arunc cateva vorbe pe pagină.

În ultimul timp am meditat foarte mult asupra vieții și cum mi-am dorit eu să fie și de fapt cum este în realitate. Da, cred că este evident că nu se intersectează cele două lumi, chiar sunt din ce în ce mai paralele. Sunt zile în care îmi doresc să fac atât de multe încât ajung să nu mai fac nimic. Mai rare sunt situațiile în care chiar reusesc să fac ceea ce mi-am propus. Săptămâna aceasta am fost la bibliotecă, am mai scris câte ceva pentru licență. Nu foarte mult, dar am de gând ca până după Paște să am aproape 30 de pagini gata. Vreau să ajung neapărat la zi cu lucrarea de licență.

În altă ordine de idei, m-amlarge gândit la o manieră să-mi fructific timpul și să fac ca fiecare zi din viața mea să însemne ceva productiv, ceva benefic. Prin urmare, aplicăm varianta cantitativă, adică am să scriu orice pe blog. Așadar, zilnic am să fac ceva productiv, de exemplu, am să citesc zece pagini dintr-o carte, am să fac revista presei și lucuri pe care înainte nu le faceam ca o rutină cum ar fi exerciții fizice. Din când în când nu este varianta cea mai bună, pentru că nu te duce nicăieri. Drept dovadă am să încep din seara aceasta: continui să citesc pentru licență, măcat zece pagini! Nu este neapărat o revelație în adevăratul sens al cuvântului, ci este o metodă prin care să mă motivez! Rezultatele vor fi vizibile, dacă scriu, postez o poză, cu trei cuvinte pe blog, înseamnă că reusesc. Hai că se poate! Mâine este o nouă zi, o zi pe care vreau să o trăiesc la maxim!

PS: Ai ascultat albumul lui Leighton Meester, Heartstrings? Dacă nu, nu mai aștepta și ascultă-l. De două săptămâni este pe repeat, pur si simplu nu mă pot sătura de piese. Aștept păreri. Pe mine m-au motivat foarte mult piesele ei.

Până mâine, zic au revoir! Mă apuc de cele zece pagini. Știi la care mă refer! 🙂

2 comments

  1. Super! Și eu am încercat și eu „rutina impusă” cu fructe. Încercam să consum zilnic fructe proaspete. A mers. O vreme. Cu blogul nu reușesc. Sunt prea leneșă. Dar scriu în jurnal. Tot e ceva. P.S. Piesa e super!

    Like

    1. O sa fac asta o saptamana, doua! Dupa o sa se repete activitatile, nu are sens sa le mai scriu! Da, e geniala piesa. Sa asculti tot albumul si sa te focusezi mai ales pe versuri. Ma motiveaza. Mi-as dori sa stiu sa cant la chitara, as compune piese! 😀

      Like

Leave a Reply

