Ziua a doua: Totul merge înainte

Hello! Să știți că nu am uitat de voi și de promisiunea făcută. Astăzi a fost una dintre cele din seria „n-am chef de nimic, dar totuși hai”. Să vă explic: De dimineață m-am trezit să merg la conferința Craiova 2.0Nline organizată la Filarmonica Oltenia. Era una dintre acele dimineți în care îmi venea să stau în pat și să metitez asupra lumii. Ei bine, am ales să nu fac acest lucru și bine am făcut. Astăzi am învătat filosofii de viață de la persoane care au reușit să facă ceva cu viața lor. M-a motivat, mi-a plăcut. Au fost povești de viață diferite și pline de învățături.

Partea a doua din cateogia „în fiecare zi să fac ceva productiv”

Tot astăzi m-am apucat să citesc. Și mă refer aici la carți de literatură. Surprinzător nu sunt de jurnalism. Știu ce o să ziceți, am licență. Nu contează e ceva productiv.

Mâine nu știu ce voi face. Sper ca  să mai scriu ceva. Oricum vedeți în articolul de mâine update-urile.

Leave a Reply

