Ziua a treia: Un început pentru toate! 

Salutare! Astăzi a fost o zi frumoasă. Și nu doar la vreme mă refer. Am fost mai calmă, am avut mai multă răbdare și nu în ultimul rând am ajuns să mă autocontrolez! Să știi că de cele mai multe ori noi singuri suntem tentați să dăm vina pe anumite aspecte sau persoane din jurul nostru că ne strică ziua. În realitate, noi ne stricăm singuri statea de spirit pentru că ne lăsăm încărcați cu energie negativă.   

 

Așadar astăzi a fost o zi bună. Sunt optimistă, sau măcar încerc să nu bag replica „da, se putea și mai bine”. Așa este, dar tot noi facem acest lucru posibil. În altă ordine de idei, am mai scris efectiv la lucrarea de licentă. Nu vă gândiți ca foarte mult, dar este un progres. Eu zic ca este ceva. De asemenea, m-am apucat sa scriu un articol din zece, deadline-ul fiind luni sau marti.Eu zic că e bine. Tu ce zici? Ce ai făcut astăzi?  

 

Leave a Reply

