Ziua a patra: Nu am timp liber!

Bonjour! Îmi cer scuze pentru că scriu astăzi postarea, dar efectiv nu am avit când ieri. Am avut o zi productivă combinată cu zi de ieșit. Îmi lipsea o zi ca asta. Bun. Să o luăm treptat cu evenimentele. Ieri am fost la sala de lectură, la biblioteca Aman să mai scriu pentru lucrarea de licență. Am fost cu laptopul care este vechi și greu, dar am zis că măcar să merite efortul și să scriu mai mult. Așa am și făcut. Am reușit să fac o fișă de lecura. Acum tot ce trebuie este sa pun cap la cap toate informațiile.  

 

După o zi la bibliotecă, aseară am ieșit în oraș. Prima oară am fost in Iberico apoi am zis să mergem să dansăm. Unde? Am trecut în Pubs, era gol. Am fost în One, lume multă, dar nu era deloc atmosferă și muzica nu era în concordanță cu starea noastră de spirit. Prin urmare am abandonat acest ideal de a sta în oraș și am plecat acasă. Ce trist că nu mai există nicio locație în Craiova unde să dansezi până dimineață și să nu faci asta din obligație. 

Astazi am de gând să mai citesc ceva și să mai transcriu cateva detalii. Mâine as vrea să traduc câteva informații din carți de jurnalism din străinătate. Poimâine este ziua liberă! Oricum vă țin la curent mai tarziu cu “ziua a cincia”! Până atunci, au revoir! 

Leave a Reply

